piątek, 7 czerwca 2013

Sałatka szpinakowo - babowa



Jak ja mogłam nie znosić kiedyś szpinaku?
Jak widać mogłam, jednak wszystko się zmienia, a smaki szczególnie.
Na szczęście należę do osób ciekawych nowości i odkrywania ciekawych smaków. Więc i w szpinaku się zakochałam... ale jak do tego doszło to bardzo, bardzo długa historia. Zupełnie nie pasująca w tym miejscu.
Dziś chcę zaproponować Wam sałatkę w której wszystkie smaki łączą i przegryzają się idealnie, a i wartości odżywcze się wspaniale uzupełniają ;)






Składniki : (dla 2 osób)
3 garście szpinaku „baby”
2 pomidory
2 jajka
pęczek zielonej pietruszki
50 g serka koziego (takiego do smarowania)
olej lniany
sól
świeżo mielony kolorowy pieprz


Jajka gotujemy na twardo, obieramy i studzimy. Pomidory kroimy na plasterki. Pietruszkę siekamy. Jajka kroimy na ósemki. Na talerzu układamy wymieszane warzywa i jajka, robimy ciapki z serka, skrapiamy olejem, solimy i posypujemy świeżo mielonym pieprzem.
Dla mnie do tej sałatki idealnie pasują gotowane ziemniaczki z stopionym masełkiem, obficie posypane koperkiem.
Smacznego i na zdrówko :D


Przepis dołączam do akcji:


Zielnik Kuchenny 2013

7 komentarzy:

  1. Ale świetna sałatka!! :) Muszę ją zrobić!
    Pozdrawiam Agatko ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się Klaudiuś cieszę, że sałatka Ci się podoba :)
    Jest naprawdę smaczna i lekka więc zachęcam do próby całym sercem. Pozdrawiam mocno :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie:) Uwielbiam szpinak...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba witaminowa, bomba smakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://kuchniapostudencku.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html nominacja do Liebster Award ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, domowacukierniaewy, dziękuję za komentarze dziewczynki.A sałatka była bardzo, ale to bardzo pyszna i na pewno zdrowa :)

    Cariiba dziękuję za nominację, jak zdołam to wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi już są udzielone :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kurczak orientalnie
Kulinarny Dzień Kobiet

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga. Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałaś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojego bloga na Facebooku. Pozdrawiam Agata :)