środa, 6 marca 2013

Nagroda w konkursie, to mój pierwszy raz :)


Czujecie wiosnę?
Ja czuję i to wyraźnie, a dziś wyjątkowa radość sprawił mi... listonosz. Przyniósł mi bowiem pewną bardzo oczekiwana przesyłkę :) Jaka była moja radość jak ją rozpakowałam. Tak, miałam wtedy pewność, że to nagroda za zajęcie trzeciego miejsca w konkursie który niedawno organizowała Ola z Kuchni szeroko otwartej(link). Może wyda Wam się to dziwne, ale jak wysyłałam mój przepis, to marzyłam właśnie o tej nagrodzie i nie ważne że była za trzecie miejsce, ważne, że była książeczka z przepisami na DESERY :) bo kocham słodkości. Poza książką dostałam również sylikonową piękną foremkę w której można robić domowe czekoladki, malutkie ciasteczka, bądź fikuśne kostki lodu :)
Do tej pory myślałam, że nagrody są tylko dla znajomych, lub ludzi podstawionych. Teraz uwierzyłam, że przynajmniej czasem jest inaczej. I kto wie...może ja również zasługuję na choć odrobinę szczęścia w życiu ;)
Jestem wdzięczna Oli za docenienie mojego deseru. Wiadomość o tej wygranej zmotywowała mnie do zrobienia czegoś na co dawno się namierzałam, a mianowicie do założenia tego bloga ;)))  dodało mi to wiary we własne siły...może jednak naprawdę potrafię stworzyć coś fajnego, ciekawego i smacznego przy tym....a jeśli ciekawi Was jaki przepis został doceniony i nagrodzony, to pojawi się na blogu już jutro, a może nawet dziś wieczorem....więc zapraszam ponownie :)

a oto zdjęcia prezentujące przesyłkę oraz jej zawartość ;)





12 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagroda, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała nagroda, serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wszystkim dziękuję :)
    Zachęcam również do brania udziału w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czułam się dokładnie tak samo jak dostałam moją pierwszą nagrodę:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję :)
    zapraszam do zaglądania, myślę, że blog się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) pamiętam moją radość z pierwszej paczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola serdecznie dziękuję :) Twój blog jest wspaniały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i zdrowa :) Niech ta nagroda będzie motywacją do dalszego rozwijania swoich umiejętności :) Życzę smacznych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotarła, cała, zdrowa i niesamowicie się podoba :) I owszem, motywuje...Dziękuję za zachętę i Tobie również życzę kulinarnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi milo z powodu tak pozytywnych komentarzy, a jeszcze milej mi będzie jak polubicie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:29:00

    =] gratulacje nagrody =]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kurczak orientalnie
Kulinarny Dzień Kobiet

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga. Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałaś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojego bloga na Facebooku. Pozdrawiam Agata :)